Fredag 30/3

En vecka sent firar vi att vi gått exakt halva utbildningen. Ja, om man inte räknar in AT, då´rå. För ovanlighetens skull var jag med och jobbade lite för klassens trivsel. Lekte chaufför åt viktiga festdeltagare såsom 6 kg smågodis, chips, dipp, ljusstakar, läsk och inte att förglömma nio liter sprit (dock inte medicinsprit). Det var väl ungefär vad mitt sjuka öra och trötta jag orkade med. Var inne på att strunta fullkomligt i festen, men åkte dit en extremt kort stund och tog lite bilder. Vad jag hört blev det mer röj än bilderna visar...

 image66

image67

image68

image69

image70

image71

image72

image73

image74

image75

image77

image78

image79

image80

image81

image82

image83

image84

image85

image86

image87

image88

image89


Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Ett helt år sedan vi hade vår mittfest! Hjälp - det innebär ju att det bara är... *vänta här nu*... tre (!!!) terminer kvar. Och de ynkliga 6 veckorna som kvarstår på den här terminen. HJÄLP!

Men vad är det du har i munnen människa?! :-D

Jag åker hem på onsdag och kommer inte hinna hundpromenera innan dess :-( Vi får ta det efter 15e april då jag är åter.

Postat av: Kandidat Dropp

Mojot

2007-04-01 @ 22:07:36
Postat av: Kandidat Dropp

Coolt, du är snart klar. Innan dess måste vi hundpromenera :-)
Siktar in mig på någon gång efter 15:e....

2007-04-01 @ 22:08:34
Postat av: Lilla Mysan

Jaha, var det en mojot! Jag tyckte det såg ut som någons avbitna lillfinger ;-) (Tänkte ni kanske varit nere i källaren på BMC *grågrågrågrå* och försett er ;-) )
Jag tror nog vi ska hinna hundpromenera en eller ett par gånger innan jag kan stoltsera med titeln leg. vet. :-D

2007-04-01 @ 22:57:54
URL: http://lillamysan.diaryland.coml
Postat av: Kandidat Dropp

*Grågrågrågrå*? Näe, verkligen inte! Där sätter jag aldrig mer foten. Inte frivilligt i alla fall.

2007-04-02 @ 07:20:20
Postat av: den söta lilla flickan...

..Vart tog hon vägen??

det var en gång en söt liten flicka... sen gjorde hon en grimars på fotot... Raj raj! Det var bara fläderfnta i glaset, JAG LOOOVAR! =)

När kommer hunden? Jag snickrar på en hundkoja om nätterna! (nä har inget bättre för mig då, snart tenta du vet.)

Pöss!

2007-04-02 @ 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback