Brrrrr

Föreläsningar hela dagen. Bra föreläsningar, men huvaligen så seg man blir i huvudet efter en hel dag med att lyssna och anteckna. För att inte tala om hur trött man blir i baken av att nöta trästol från "tiden när kräldjuren steg upp ur världshaven".  Och inte blir man piggare av att man sitter i Robergsalen dit dagsljuset aldrig når och ventilationen fastnat i maxläge. Hade jag inte fått låna kursare T:s jacka sista timmarna hade de fått knacka loss mig från stolen. Fingrarna var vita med blå naglar när vi gick ut från salen. I morgon blir det långärmat!

Förresten, ni ser väl
Sjukhuset? Tycker att det är jätteroligt att titta och se vilka man känner igen. Redan i första avsnittet såg jag kursare RW, LJ, RB, några handledare jag haft. Dessutom var kirurgen killen som var ihop med tjejen som bodde bredvid mig i korridoren på Sparta i Lund förra gången jag pluggade. It's a small world. Jaja, massor av Lassievarning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback