En vecka närmare jullovet

Jaha, då har första veckan gått. En vecka närmare jullovet :-)

Faktum är att det inte har varit så dumt. Föreläsningarna har varit bra - det är de väl iofs oftast. Gruppövningarna har också varit bra. Det däremot kan man inte alltid räkna med. Har haft lunchsällskap varje dag. Fortfarande är det folk som inte hälsar och inte pratar - men det stör mindre och mindre. Försöker tänka som Mr H: Ska de verkligen bli läkare när de uppför sig på det sättet?

Mr H har varit ledig måndag till torsdag och lekt husmor. Maten har stått på bordet när jag kommit hem. Nu jobbar han fredag-söndag. Min tur att leka husmor. Jag undrar bara: Varför är storstädningen kvar när det är min tur att fixa här hemma?

Kommentarer
Postat av: Mårr

Du är överlistad, helt enkelt - fiffig figur, den där mr H :)

Postat av: Kandidat Dropp

Jodu, varför pratar vi aldrig om att när jag är klar ska han jobba och jag vara hemmafru och sköta hästarna, hundarna, hönsen och geten? Det är alltid han som ska vara hemma och jag jobba. Vi måste nog synka våra drömmar.

2007-08-31 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback