Lördag är ingen vilodag

Ambitionen var hög. Mycket skulle göras innan det var dags att börja ett arbetspass 14.00. Jo, tjena! Jag varken städade, tränade eller pluggade. Var uppe och åt frukost ganska så tidigt. Med Lilla Besten hos Brodern behövde jag inte dra på mig paltorna och ge mig ut. Istället kröp jag ner igen hos Mr H.
Där låg vi och mös. Nära, nära varandra och fnittrade åt TV4 och Lasse Bengtsson. Först fick han verbalt på nöten av Carl Bildt (att han inte lärde sig förra gången Calle Bildt var där) och sedan av en kille från Glada Hudiksteatern. Han hade verkligen ingen bra dag, stackar'n.
Var det elakt av oss att skratta?

Nu sitter jag på jobbet.  Har lekt med barnen, städat och bakat både negerbollar, kladdkaka och två sorters bröd. Här är ganska lugnt på alla fronter så jag tyckte att det fanns utrymme för att baka.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Aha, ok. Ska se om det där tipset funkar på djurägare också. Tusen tack :-)

Postat av: Dinfia

Kolla på länken ovan - vilket avsnitt som sänds i Sverige nu - så bränner jag en skiva och skickar med de kommande avsnitten :-)

PS. Kolla bara så att videon kan visa avi-filmer.

kram

Postat av: Kandidat_dropp

Mail kommer. Ska vi ha Grey´s helg hos mig nästa helg. Jag vet några som är sugna på att vara med.

2007-01-21 @ 07:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback