Sondag

Så har ännu en helg försvunnit i ett nafs.
Större delen spenderades på extrajobbet. Närmare bestämt 25 timmar.
I vanliga fall brukar jag inte vara så speciellt trött efter ett så lång pass, eftersom vi har sovjour, men den här gången väcktes jag alltför tidigt för att en av kvinnorna var sjuk. 

Väl hemkommen orkade jag med ett spinningpass med Mr H, men sedan blev det TV för hela slanten. Veckans inspelade "På spåret". Mr H och jag brukar tävla mot första klass och dressinen från liggvagnen (läs: sängen). Varje vecka är vi lika spända på om vi ska klå dem eller inte. Den här gången gick det så där. Nåja, vi kom inte sist i alla fall.

I brist på annat att skriva om bjuder jag på några bilder , som jag tog i julas, av Lilla Besten. När solen kommer fram lägger hon sig i strålarna och njuter av värmen. Här ligger hon på enda stället strålarna nådde fram till den dagen, armstödet på soffan.

Isa 3Isa 2Isa 1

Isa 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback