Test på kul ......

Jag är inte mycket för tester som visar vilken seriefigur man är, eller sk kärlekstest eller liknande där man utifrån en mängd standardiserade frågor talar om hur jag är som person. Men hos Mårr fanns ett test som i alla fall var kul att genomföra. Kunde inte låta bli att göra det. Skramlade ihop 135 poäng. Vet att Mr H kommer att göra testet och när han slår mig kommer han i all evighet påpeka hur många poäng fler än jag han hade. Grämer mig redan!

Hade inte modern ringt och stört hade jag inte tappat koncentrationen. Se där, koncentrationen är visst ytterligare en svaghet förutom den som framkom i testet. Där koncentrerades att kreativiteten är en svaghet. Ha, berätta någonting jag inte visste om istället!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mårr

För mig var det sifferminnet (det icke-existerande) som krajjade helhetspoängen helt.

2007-07-11 @ 18:02:28
Postat av: Kandidat Dropp

Förstår inte poängen med att man ska komma ihåg en massa meningslösa siffror.... Vad är det för smart med det?

2007-07-11 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback