Posten

Posten damp ner i brevnedkastet. Mr H var först framme. Jag försökte inte ens ta den. Det är aldrig någonting till mig ändå. Bara biltidningar till Mr H. Så började han skrocka. Ett sjukt skrock. Det där skrocket som kommer när han är skadeglad åt någonting som gått åt skogen för mig. Så började han gapskratta. Han slutade aldrig. Uppenbarligen ville han att jag skulle fråga åt vad. Så det gjorde jag. Jag har fått post, frustade han och kom och visade mig brevet. Det var från folktandvården. Adresserat Till målsman för Kandidat Dropp. Kanske tycker de efter gårdagens gnällandet över doktorns hårdhänta hantering att  målsman bör ledsaga mig till tandhygienisten? Eller har jag blivit omyndigförklarad utan min vetskap? Det är faktiskt 20,5 år sedan jag blev myndig.

Med tanke på att jag mest legat i sängen idag och läst en bok,
Åsa Nilssons  Solstorm, och inte gjort någonting vettigt alls så kanske jag borde ha någon form av skyddstillsyn i alla fall?

Slänger in en hel massa bilder från gårdagens taxpromenad. Sorry A och Ö, de blev inte så bra. Vi får ta nya.

image361
Lille Mille gäspar


image362
Mille igen

image363
Oscar... äsch skojade bara. Det är ju Mille

image364
Mycket Mille blir é

image365
Tax här, tax där.....

image366
Lilla Besten och Bailey´s har lagt sig tätt mot Lilla Bestens matte. Mille pockar på uppmärksamhet från de stora hundarna.

image367
Siamesiska tvillingar? Näe, bara Snappe och Bailey´s

image368
Mille igen

image369
Jupp, Mille

image370
Bailey´s tittar förväntansfullt på matte A

image371
Men Mille! Vad har du gjort med örat?

image372
Lilla Besten söker skugga hos matte efter en lång och varm promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback