Torsdag 7/6


image352

image353

Det var lika blåsigt på stranden idag. Mr H uppskattade det inte, så eftermiddagen tillbringades vid poolen (jag) och på balkongen (Mr H) istället. Inte alls något dumt alternativ. I morgon bär det hemåt igen frampå kvällningen. Trots att det alltid är skönt att komma hem igen när man varit ute och rest så skulle vi inte ha någonting emot ytterligare en vecka här. Men, lilla Besten som är inackorderad på pensionat medan vi är borta skällde så ynkligt när jag lämnade henne att jag samtidigt är glad att vi inte ska vara borta ytterligare en vecka. Varje dag har jag plågats av dåligt samvete för Lilla Besten. Antagligen springer hon i sin hage tillsammans med andra bestar och njuter av hundlivet och ägnar inte husse och matte en tanke. Matte är bara hur larvig som helst som har ångest för att Lilla Besten är ensam på pensionat. Precis som att Lilla Besten skulle vantrivas pa ett ställe som serverar kokt vom.

image348


image349


image350


image354


image355

image356


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback