Surt, sa räven......

Jag surar.  Öronvärken är borta men i övrigt mår jag så att de flesta timmarna på dygnet tillbringas i sängen.
Lilla Besten surar. I flera dagar nu har hon bara fått tre promenader om dagen á ynka 30 minuter. Tråkiga matte vill varken leka eller träna trick. Lilla Besten sitter på tröskeln till sovrummet och titta på mig med förebrående ögon. Går jag ur sängen följer hon mig runt i lägenheten och allt jag säger är nej, nej, nej. Stackars hund!

En som inte surar är Mr H. Han är i barndomstrakterna och slipper armodet i sjukstugan. Njuter av att köra på isen, sitta i solen och träffa kompisar och deras hundar. Kameran har han, som vanligt, med sig. Underbara bilder har han skickat:

Hund4

Hund2

Hund3

Hund7

Hund5

Hund6

Hund

Hund1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback