Snart, snart

Så har ännu en vecka passerat. I raketfart. En bra vecka även om jag är trött. Nu går jag bara på vilja. Bara en veckas lov och två veckors kardiologplacering kvar sedan är den här terminen slut. Puh!

På kvällspromenaden fick Lilla Besten syn på en fågel som hon glatt sprang efter ( sa jag att min hund jagar allt?). Vid det breda diket kom hon av sig. Tvärstannade. Fick syn på fågeln igen och bestämde sig för att hoppa. Utan sats kunde det bara sluta på ett sätt. Lilla Besten landade mitt i den gröna sörja som en gång var kourin. Det var bara att stoppa den lilla stinkbomben i badet när vi kom hem. Bad är ingen höjdare tycker Lilla Besten, däremot är det ganska skönt att bli invirad i handduken efteråt.

image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback