Noll mode

Tentainläsningsmode har inte riktigt infunnit sig - ändå ägnades en stor del av tisdagen åt just skolan. Förmiddag föreläsning. Filosofiskt och trevligt men om det verkligen gav någon större hjälp med inläsningen av hjärtsviktsmedicinering är väl tveksamt. Eftermiddagen ägnades åt surdegar. Min lilla höstbacill (som nu äntligen verkar vara på väg att lämna mig) stoppade mig ju från en hel del klinik och i går betade jag av straffuppgifterna för missad klinik. Det tog sin modiga tid. Nu har jag bara kardiologfall kvar att skriva innan jag kan ta itu med pluggandet på allvar. Men först .... en morgonpromenad med Besten.

Kommentarer
Postat av: ami

Inte här heller, tentamode alltså. Fattar inte varför det ska vara så svårt att få igång plugglusten, jag brukar ju absorberas av det ganska fullständigt sista veckan innan tenta, men inte nu :-(! Har gjort några halvhjärtade försök, men ALLT annat är så mkt mer lockande. Och jag som aldrig mer skulle missa en ord tenta...

2007-11-14 @ 12:00:34
Postat av: Kandidat Dropp

Äntligen har min lust (eller kanske snarare panik) infunnit sig. Hoppas du också "transformerats".

2007-11-14 @ 12:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback