Tja

Alltså det händer inte så mycket här. Jag har omväxlande dåligt samvete för att jag inte läser och omväxlande så tänker jag att jag har ju bestämt mig för att ta tentan i vår, så vad ältar jag för?

Lurade med Mr H på en husvisning. Det är ett drömhus- fast det är radhus och en bra bit utanför staden. Men, oavsett vad jag tycker om att bo i lägenhet så har vi ett toppenläge här och kan vi bara få ordning på köket så kan jag nog stå ut två år till. Det är ju bara två år till AT:n. (Det är med skräckblandad förtjusning jag konstaterar det - mest skräck).

Lurade med Mr H att ta influensavaccin. Förvånansvärt att det gick med tanke på att hans första spruta var förra året och att han då fick en liten influensa light på
Englandssemestern som reaktion på vaccinet. Får se hur det blir i år. Tror det är kandidatens tur. De tryckte i mig en pneumokockvaccination när de ändå höll på (diabetiker skjuter de glatt fulla med både det ena och det andra) . Faktum är att mina armar känns lätt möra. Hrm, kom precis på att det måste ha varit en kursare till den berömda Mårr som gav mig sprutorna.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hmmm, mycket lurande nu. Inser Mr H vad du håller på med? ;-)

Postat av: Kandidat Dropp

Jodå, han vet och läter mig hållas så länge det passar honom :-)

2007-11-18 @ 06:20:48
Postat av: Mårr

Ahaa, ja det var det sannolikt. Blä, idag skulle jag egentligen vara där också men måttet är på nåt sätt rågat och att åka upp en söndag känns helt omöjligt. Dåligt samvete? Självklart, men jag har gjort fyra av fem jourer och försöker inbilla mig att det är okej att vara sjuk en av dem. (Inte lätt när man är anal som jag och tror man ska bli avrättad för minsta förseelse, så jag lär knappt njuta av den här dagen. Brrr.)

2007-11-18 @ 10:58:29
URL: http://www.minplats.blogspot.com
Postat av: Kandidat Dropp

Det var först sedan jag gått därifrån som det slog mig att hon sagt att hon går T10.
Å, du. Har man gjort allt annat på utbildningen så behöver man inte ha dåligt samvete för en liten jour. Hoppas du njuter till fullo.

2007-11-18 @ 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback