Tondöv

Inte ens mina tondöva öron finner det vackert, men lite småroligt är det allt.
Kursare, och alla andra hugade, kolla in länkarna jag hittade hos
Sivskatan.

Anaesthetists Hymn

Careless Surgeon

och min personliga favorit (bara för att den låter så underbart hysterisk)

Är det förresten någon som kommer ihåg vad grabbarna hette som sjöng låtarna vi fick höra på FFB? Kommer bara ihåg att de var från Åland. Måste, måste leta upp texterna (tvångstankar är vanliga i tentatider - fast oftast rör de städning).

Kommentarer
Postat av: Mi

*skriker av skratt* Oh, GISSA vilka av mina kollegor som ska få några länkar?

Postat av: Kandidat Dropp

Hrm, Boden (bland annat) faller mig på läppen ....

2007-11-11 @ 16:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback