Vi är nöjda

Mr H kom hem i går em. Lilla Besten och jag känner oss nöjda med det. Hur nöjd han känner sig är mer tveksamt eftersom han ligger i sängen med frossa. I går kväll tog vi oss en tur till Mammas Mezze och firade att praktiska provet är godkänt. Tog mig till och med en starköl. Det var skönt att sitta med Mr H i lugn och ro och pladdra om allt och inget. Vi kan verkligen trigga varandra till knasiga samtalsämnen. Resten av kvällen började med en raid till kassen med böcker Mr H lånat av sin brorsdotter efter operationen. Fastnade för Åsa Larssons "Svart Stig". Nog den av hennes böcker jag tyckt bäst om. Varför vet jag inte. För den delen är jag inte säker på det heller - eftersom det är ett tag sedan jag läste de andra. Kanske är det bara det att jag börjar komma in i hennes sätt att skriva, i rollfigurerna?  Eller har jag glömt hur bra de andra var?


Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Har du varit på VC än då? Va va va? Du måste ta hand om dig! Annars måste jag komma och mata dig med trattkantarellsoppa med baktericida mänger vitlök! Har du något för dig i helgen eller ska jag koka en omgång soppa och komma över?

Postat av: Anonym

Jag föredrar veterinärens omvårdnad framför VC. :-)

2007-11-07 @ 06:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback