För friskning? Förfriskning?

Mr H friskar på sig alldeles otroligt bra. Idag rymde vi från avdelningen en liten stund för att se om han kunde ta sig i och ur bilen. Det gick långsamt, men det gick. Själva bilfärden var en hit ända tills föraren, dvs jag, lyckades pricka några hålor. Då protesterade Mr H:s rygg.

I morgon får jag hämta hem min älskling. Det ska bli skönt. Börjar kunna vägen till Löwenströmska nu - alldeles för väl. När Mr H väl är hemma måste jag börja plugga ordentligt. Praktiskt prov om 1-2 veckor och teoretiskt om cirkus en månad. Jag har börjat ambitiöst ett par gånger förut den här terminen. Det håller två dagar sedan slackar jag. Men nu börjar det bli strid på kniven....

Kommentarer
Postat av: Mårr

You can do it, minns bara anatomin - klarar man den klarar man allt.

Postat av: Kandidat Dropp

Jag kommer ihåg dina ord och ska försöka köra hårt ...

2007-10-21 @ 05:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback