Glödgat stål

Glödgat stål eller en vass och kall istapp vore mumma för örat. Trots en slurk Cold & Flu vid tiotiden i kväll vaknade denna kandidat runt halv tolv av smärtgenombrott i höger öra. Vanligen brukar det vara vänster öra och betyda öroninflammation. Gissningsvis är tecknen på sjuka de samma på höger sida. Vaför händer detta alltid under natten? Nu måste jag plågas i timmar innan det kan bli en tur till vårdcentralen.  Stackars mig! Giv mig Kåvepenin och mer tålamod än jag välsignats med vid födseln!

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Ajajaj! Låter inget vidare. Om det är till någon tröst är du inte ensam vaken inatt :-/

Postat av: Kandidat Dropp

Men, vännen! Vad gör du uppe?

2007-10-03 @ 01:38:23
Postat av: Lilla Mysan

Tja, den som det visste :-|

2007-10-03 @ 10:09:05
URL: http://lillamysan.diaryland.coml
Postat av: Ingenjörn

Men ajaj, vilket dumt öra du har! Skönt att du fick antibiotika så kvickt i alla fall. Krya på dig!

2007-10-03 @ 14:16:11
URL: http://ingenjor.diaryland.com
Postat av: Kandidat Dropp

Tack för det. Vi börjar känna varandra rätt bra vid det här laget. Örat mitt och jag. Jag vet vad som krävs för att hålla det på humör.

2007-10-03 @ 14:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback