Mr H är vaken

Vid halv tresnåret pratade jag med Mr H på telefon. Han lät förvirrad och var lite lätt illamående men hade i alla fall inte ont (Tack, epiduralen!). Jag grät förstås en skvätt av lättnad och förnam en konsistensförändring i käkarna. De har visst varit hårt spända sedan jag släppte av honom på Löwenströmska i morse. Det förklarar huvudvärken.......

Jag är lite missnöjd över att han ska ligga på uppvaket ett helt dygn. Där får man inte hälsa på. Antagligen hur skönt som helst för nyopererade att slippa sina sambos när man ska ta itu med narkosbaksmällan ........

Kommentarer
Postat av: Dinfia

Åh! Äntligen! Kan inte ffföreställa mig att konstant ha värk som han haft. Helt underbart om detta får ordning på det!

Kram
U

2007-10-16 @ 20:12:46
Postat av: Kandidat Dropp

Mmm, jag håller tummen för att det verkligen ska bli bra nu.

2007-10-16 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback