Vältrar mig i självömkan

Jamen, det är ju extremt synd om denna kandidat idag. Efter ett kort gästspel på cirkus en timma i skolan drog kandidaten vidare till vårdcentralen. Där gjorde jag mitt för att minska på kötiderna i vården. På tre minuter var jag klar och ute från läkaren med recept på Kåvepenin, Lepheton och en kräm flaxandes inte i handen, men väl i cyberrymden. Diagnosen hade ju denna kandidat redan ställt .

Som det känns just nu blir det ingen mer skola den här veckan. Fast med lite Kåvepenin i kroppen brukar jag ju tillfriskna ganska så snabbt så vi får se. Den bästa medicinen var nog ändå rara Veterinärens present. När jag kom hem hängde det chokladmuffins och en hundbok på dörren.

Kommentarer
Postat av: ami

Jag håller med, det ÄR synd om dig, du var ju jättedålig!!
Hoppas att Kåvepeninet gör sitt jobb, då kommer du vara i nytt skick nästa vecka.
Koppla bort skolan helt ett tag nu och sköt om dig ordentligt i stället. Det andra hinner du ta tag i sen när du piggnat till!
Krya på dig-kramar i massor!

2007-10-03 @ 20:32:56
Postat av: Kandidat Dropp

Tack detsamma får man säga :-)

2007-10-03 @ 22:26:16
Postat av: Mi

Halloj! Hur mår du? Biter kåvepeninet de elaka bacillerna så att de ger sig av?

Postat av: Kandidat Dropp

Kåvepeninet verkar lite slött....

2007-10-05 @ 12:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback