Velpelle

Å ena sidan är jag djupt missnöjd med mig själv.
Å andra sidan är jag otroligt nöjd med mig själv.
Reglerna i
Funbeat är enkla. Man sätter ju upp dem själv :-)
Således (ooops, används det ordet någonsin utanför journalanteckningar ijänkliän? ) var målet:
* Tre pass per vecka på Friskis och Svettis.
* 90 minuters promenad per dag med Lilla Besten. Promenader kortare än 30 minuter räknades inte (i och med det diskvalificerades nästan alla kvällspromenader ).

Resultatet för september blev:
* Friskis och Svettis 50 % uppnått = 6 pass
* Promenader 93% (2507 minuter/2700 minuter)

Med tanke på senaste veckans sjukdom och några dagars frånvaro på Älvkarleö så får jag väl vara nöjd. Totalt 2657 minuter, cirkus 44 timmar. 44 timmar är rätt bra, då gör det inte så mycket att man inte nått upp till målen helt och fullt. Och förresten, den enda jag tävlar mot är mig själv. Också lillebror. Honom slog jag med hästlängder. Att han har heltidsjobb, två barn, precis börjat ett nytt jobb och har varit i Paris en vecka på kurs har inte alls med saken att göra .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback