Vera

Lilla Vera, 16 månader, och hennes mamma har varit och hälsat på oss idag. Vera är en härlig unge. Hon pratar massor och förstår ännu mer. Helt otrolig! Har aldrig träffat på ett barn som kan så mycket vid 16 månader. Vera var begeistrad av Lilla Besten. Hon höll hela tiden koll på hunden. Huuuuunden ropade hon. Och så gick hon till korgen. Där stod hon och tittade och sa huuuunden, tills vi ropade på Besten och platsade henne i korgen. Först då var Vera nöjd. Lilla Besten å sin sida höll koll på Vera. Hennes blick vilade hela tiden på den där lilla tvåbeningen.  Vad jag vet har Besten aldrig träffat en så liten skrutta som Vera och jag var allt lite fundersam över hur det skulle gå. Men det gick utmärkt. Besten uppförde sig exemplariskt. Hon var lugn och sansad och nosade bara lite försiktigt på Vera. Jag är glad att hon inte försökte ta sig en tugga. All vår träning har definitivt gett resultat.

image469

image466

image467

image468

Kommentarer
Postat av: sara

Åh vilken söt Vera! Helt fantastiskt gullig!
(Och du är verkligen en bra fotograf)

2007-10-29 @ 21:13:59
Postat av: Kandidat Dropp

Jamen visst är hon alldeles bedårande. Fast det är inte jag som tagit bilderna. Det är Mr H. Och han är en riktigt bra fotograf.

2007-10-29 @ 22:15:23
Postat av: sara

Okej, han är en riktigt bra fotograf, om det vittnar ju Vera-bilderna. Men jag måste ändå vidhålla att även kandidaten är bra, om det vittnar ju taxfrökenbilderna ovan!

(Eller har är jag lurad? Kanske ni har en särdeles bra kamera?)

2007-10-31 @ 10:54:08
Postat av: Kandidat Dropp

Jojo, du är nog lurad. Kameran ÄR särdeles bra. I alla fall om man ska döma av priset :-)
Ibland är det bra att bo med en prylbög. Jag skulle aldrig lägga ner de tusenlapparna på en kamera. Men när nu Mr H enivsas med att göra det så måste jag ju använda den. Eller hur?

2007-10-31 @ 17:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback