Det bränner ...

Näsan snörvlar, halsen skorrar, ögonen svider och lungorna brinner. Men värst är tröttheten. För andra dagen i rad håller jag mig hemma. Det känns inte som en vettig idé att trava runt med den här infektionshärden bland hematologpatienterna - även om man undviker att gå in till de som är skyddsisolerade. Det värsta är att jag fortfarande väntar på att det ska bryta ut på riktigt. Förhoppningsvis kommer det värsta i morgon när vi har teoridag eller kanske under helgen. Då kan jag gå i morgon igen.

Kommentarer
Postat av: ami

Åh nej vad tråkigt, hoppades att du skulle kurera dig med en vilodag. Känner mig seg jag med, inte alls som jag ska, men det verkar inte bryta ut nåt. Jag var bara med på klassundervisn idag (ingen barnis du vet), fm var jag hemma o städade, såå nöjd :-). Krya på dig till nästa vecka iaf! (Vi pratade AML igår och myelom idag, du har inte missat mkt)

2007-09-27 @ 18:02:48
Postat av: Lilla Mysan

Ajajaj, det låter som något riktigt elakt du dragit på dig! Skynda dig att bli frisk! Det är så tråkigt att gympa ensam ;-)

Postat av: Kandidat Dropp

Tack, båda två. Krya på dig du med Ami!

2007-09-27 @ 19:25:44
Postat av: tina

krya på dig!

2007-09-28 @ 07:46:46
Postat av: Kandidat Dropp

Tack! Tina?

2007-09-28 @ 20:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback