Koncentration värre

Första dagen överstökad. Maten är bra. Servicen likaså. Och ännu har jag inte drämt till någon i ilska över att behöva vara här. Däremot har jag skaffat mig en rejäl huvudvärk efter att ha bitit ihop käkarna i många timmar.
Men, ryktet om kursen har visat sig vara överdrivet så troligen kommer jag stå ut åtminstone någon dag till, även om kandidaten helst varit hemma med sambo och liten best.

Bäst av allt var kvällens tvåtimmarspromenad ner till Laxön och tillbaka med två kursare. Precis vad jag behövde efter den här dagen. Och tack vare älskade Mr H sitter denna kandidat nu med en bärbar dator och kommunicerar med omvärlden.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

För att inte tala om tacksamma läsare av Kandidatens blogg... Tack Mr H! :-)

Postat av: Kandidat Dropp

Ha! Ha! Det är inte säkert alla är tacksamma över att jag kan fortsätta plåga er :-)

2007-09-18 @ 19:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback