Kul fredag

Mr H är bortrest så i morgon ska Kandidaten och hennes vänner dansa på borden. Fredagkvällen tillbringades med att förbereda det hela. Bland annat blev det en  tur till stormarknaden klockan åtta. Kul fredagskväll! Faktiskt!Detta skall i fortsättningen bliva min melodi: Inga skrikande ungar i kundvagnar. Inga tanter som trasslar med börsen. Inga truliga tonåringar som fräser åt mamman. Inga farbröder som tar upp kassapersonalens arbete med allt annat än att betala. Och inga medelålderskvinnor som stannar mitt i gången (den gruppen får jag snart sluta hacka på ..... jag är väl snart medelålders själv).

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Oj, har du redan börjat förbereda? jag tänkte fixa det imorgon eftermiddag efter hundpromenaden. Fast det alkoholhaltiga är såklart införskaffat :-)

Postat av: Kandidat Dropp

Bra att du prioriterar det viktiga. Själv har jag bara handlat. Tänkte att kräftorna borde få tina. Sedan stod jag ändå i affären, bortskämd som jag är med svenska kräftor, och tänkte när jag höll i de turkiska/kinesiska: Aldrig!!!!!
Det blev svenska, nykokta...... som inte behöver tinas. Tur att vi inte behöver så många eftersom vi har en masssa annat också.

2007-09-08 @ 03:31:00
Postat av: Lilla Mysan

Jeeesus! Jag lovar att äta de små djuren med andakt! (Jag ser förövrigt att även du haft en sömnlös (?) natt)

2007-09-08 @ 09:05:08
URL: http://lillamysan.diaryland.coml
Postat av: Kandidat Dropp

Sömnlös var ordet sa Bull

2007-09-08 @ 09:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback