Småkrasslighetens borg

Både Mr H och jag går här och "småkrasslar" oss. Halsarna talar om att de finns där. Fortfarande har det inte riktigt brutit ut. Mr H har ändå tagit sig till jobbet de senaste tre dagarna. Själv försöker jag energispara och prioritera den lilla energi jag har. Därför blev det skola bara på fredageftermiddagen. Obligatorisk PBI. Kändes väl så där. I vanliga fall jobbar vi bra i PBI-guppen. Nog kan vi bli bättre på själva metodiken, men det är ändå inte en massa kackel om oväsentligheter utan faktiskt ganska fokuserat. Idag hade vi en ny PBI-ledare. Och visst märktes det att hon var ovan, att vi inte kände henne och hon inte oss. Typiska inkörningsproblem. Det här var inte gruppens bästa pass och dessutom var jag trött, hängig och ofokuserad. Nästa gång är jag förhoppningsvis lite piggare och PBI-ledaren är inte längre ny för oss.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

KRYA PÅ ER!

Postat av: Lilla Mysan

Usch, låter inget vidare. Jag hade tänkt att hålla mig frisk. Jag vet ju vad som händer när det är 100% närvaro och jag går till skolan fast jag inte borde...
Hur som helst missade du inget på F&S idag. Det var vikarie och ett jättetrist pass :-|
Krya på sig nu, Kandidaten!

2007-09-29 @ 11:55:04
URL: http://lillamysan.diaryland.coml
Postat av: Kandidat Dropp

Tack! Vi jobbar på kryapåandet. Tog det som förevändning att ligga i sängen hela dagen .....

2007-09-29 @ 18:54:49
Postat av: Kandidat Dropp

Jodu, Mysan. Håll dig frisk! Jag har inga fler pass inbokade på akuten ......

2007-09-29 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback