Storstumpa

När jag kommer till broderns hus med Lilla Besten så rusar Storstumpa alltid ut. Hon vill följa med på promenad. Det är så mysigt att gå på promenad med henne. Med sina långa, rangliga sjuårsben studsar Storstumpa bredvid mig. Gå kan hon bara inte. Nej, hon studsar, springer, hoppar, kastar sig åt sidan och snurrar, snurrar, snurrar. Alltmedan hon berättar. Allt möjligt. Nästan varje mening börjar med: -"Faaaaster, ...." Och det är så rart att jag nästan börjar gråta. 

När vi kommer tillbaka in igen och sätter oss i broderns kök är det Lillstumpas tur: - "Faster,...."  och så busar hon runt. Jösses vad jag älskar de där ungarna! 

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Så rart! :-) Och du - lycka till imorgon!

Postat av: Lilla Mysan

Det är bara jag igen *terroriserar* Antispamkoden för förra inlägget jag skrev var H5N1. Haha! *inte ett dugg skadad av min utbildning eller påverkad av migränmedicin*

2007-09-12 @ 21:13:00
URL: http://lillamysan.diaryland.coml
Postat av: Kandidat Dropp

Tack, du!
H5N1 - det är ju kult att få en sådan kod.

2007-09-12 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback