Thai

Det var fint att jag kom ihåg att inte klia mig i ögonen under matlagningen igår. Det hade varit ännu bättre om jag också kommit ihåg att tvätta händerna noggrant, inte bara blaska av dem. Mina fingrar och händer bränner som eld. Troligen pga piripirin som vi hade i maten igår.

Till broderns stora glädje har Funbeat förblivit ouppdaterat idag eftersom brodern lånade med Lilla Besten ut i skogen hela förmiddagen så mitt promenadsällskap saknades. I flera timmar fick Lilla Besten springa i taxoländig terräng. Det är en slagen hjältinna vi har hemma nu. Hon är så trött att hon snarkar och kvällspromenaden följde hon bara motvilligt med på. Hon gjorde den dessutom extremkort.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Mannen glömde också att tvätta händerna efter att ha hanterat torkad piripiri. Sen gick han på toaletten och kissade... Och sen stod han i duschen med kallt vatten riktat mot vissa ädlare delar av kroppen. Så kan det gå *rått skratt*

Postat av: Kandidat Dropp

Aaaaargh, mina brinnande fingrar känns futtiga i jämförelse.

2007-09-02 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback