Varför går man på aerobics????

Första aerobicspasset på F & S avklarat. Veterinären drog med mig dit. Kom därifrån nästan helt osvettig. Önskar jag kunde säga att det har med min fantastiska kondition att göra. Men det vore att ljuga. Har snarare att göra med att jag stod och trampade på min plats större delen av passet. Stegkombinationerna var ta mig f-n helt omöjliga. Och det här påstod de var ett lätt pass? Tro det?

Det var dejavu till barndomens Lanefeldt, benvärmare, alla svävar åt vänster, jag dundrar åt höger. Åldern har minsann inte gjort någonting för denna kandidats aerobicstalang. De så kallade lätta stegkombinationerna var en formlig spagetti av ben och därtill armar som skulle snurras åt alla omöjliga håll. Inte nog med det. Eländet ska utföras i takt till musiken dessutom.

Aaargh! Spinning och styrketräning, det är mina grenar det!

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Haha, ja inte fasen var det lätt! Svårt var ordet, sa Bull.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback