Viltspår - nä nä!

Gaaaaah! Alltså jag vet att man ska öva viltspår i alla väder. Men, det här är ju rent löjligt. Spöregn är en alltför mild beskrivning av vädret i detta nu. Min pimpinetta lilla taxfröken som inte ens vill gå ut i duggregn lär definitivt inte vilja spåra när luften förvandlats till en simbassäng.

Vi hann med en 50-minuterspromenad innan jag drog till skolan i morse så hon lär nog kunna knipa många timmar till om alternativet är att gå ut i regnet. Den som sade att "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" har inte träffat Lilla Besten.

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Och Tant Brun säger tvärtom. Äntligen en massa gyttja och dypölar! Jippie! Jag jublar dock inte - hunden måste duschas efter varje långpromenad :-|

Postat av: Kandidat Dropp

Kan inte tant Brun smitta Lilla Besten lite, bara så där lagom så att hon i alla fall vill gå ut.

2007-09-04 @ 20:31:01
Postat av: Lilla Mysan

Det gör hon säkert, om Lilla Besten smittar tillbaks :-)

2007-09-04 @ 20:43:39
URL: http://lillamysan.diaryland.coml

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback