Full dag

Dagen fullproppad med seminarier. Som ett barn drog jag på förberedelserna i morse. Orkade inte gå! Orkade inte! Gick till och med tillbaka till sängen en sväng. Men, så kom jag på att jag är vuxen. Bara att resa sig upp och bita ihop. 

Första seminariet förberedde jag väl i går. Sedan tog orken slut. Istället för att förbereda mig för nummer två, tre och fyra sov jag. Är man så illa förberedd är det inte roligt att gå till skolan. Men det visade sig att jag lärt mig mycket i veckan. Seminarierna klarades av utan att det var pinsamt. En timma tidigare än planerat fick vi sluta. Gick hem och kände mig nöjd med mig själv för att jag bitit ihop. Ännu en sak att bocka av den här terminen.

En timma i solen på promenad med Besten rensade huvudet efter dagen. Efter det några timmar hemma hos kursare S tillsammans med andra trevliga kursare. Det blev ett perfekt avslut på en, trots tröttheten, bra vecka. Kanske kan urologi vara någonting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback