Undra sa flundra ...

Man kan ju verkligen undra varför Mr H och jag bor ihop. Det här är ännu en sådan där helg när vi bara ser varandra i sovande tillstånd. Mr H lämnade hemmet cirkus 04.30 i morse, då var jag i det närmaste medvetslös. Han kom hem frampå kvällskvisten, då hade jag varit på jobbet några timmar. Nu är jag precis hemkommen och han snusar under täcket. I morgon är vi visserligen lediga båda två, men då tillbringar vi ändå tiden på var sitt håll. Den enda som har nytta av arrangemanget är Lilla Besten som får få timmar på egen hand.
Hursom hade jag ett bra arbetspass. Ägnade mesta tiden åt barnen. De var i precis rätta pysselåldern. Vi vek och klippte i papper. Gjorde hundar, katter och fåglar och dekorerade stället med. Vek pappersaskar - faktiskt riktigt eleganta. Och pappershattar - inte fullt så eleganta. Barnen hölls sysselsatta och mammorna fick vila.

Jo, bildbevis på de anskrämliga hattarna finns. Åter igen har mobilen fått träda i funktion (ja, ni vet ju hur det blir med kvaliteten).

image730


image729

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjusigt! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback