Inte direkt någon supé

Hoppas alla har ett bra nyårsfirande och inte gör som jag. Jobbar alltså. Så mycket fest blir det inte tal om, även om vi försöker göra det trivsamt här. Har avnjutit en nyårsmiddag tillsammans med boende och annan personal. Lätt var det inte att hitta en rätt som passade alla med muslimer och allergiker vid samma bord. Vegetarisk huvudrätt fick det bli, ugnsrostad zucchini. God, även om jag nog hottat till den lite om jag varit hemma, där kryddskåpet är betydligt mer välfyllt.

Gott slut och ett fantastiskt 2009 önskar jag er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Mårr

Detsamma!

2009-01-01 @ 00:08:26
Postat av: Lotta

God fortsättning på 2009!

Postat av: siv

God fortsättning!

2009-01-01 @ 12:08:28
URL: http://semestersiv.blogsome.com
Postat av: Dinfia

...ett Gott Nytt och underbart 2009 till dig, Lilla Bestan och Mr H.

Kram på er

2009-01-01 @ 16:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback