Jullov, puh!

Äntligen kom den. Och nu är den avklarad. Sista dagen innan jullovet. Avslutade det hela med dugga i neurologi. Konstig dugga. Inte alls den typ av frågor jag hade förväntat mig. Vi hade 45 minuter på oss, jag var klar efter en kvart. Vad det nu kan innebära? Drog direkt iväg och hämtade hem Storstumpa från fritids. Lilla Besten älskar Storstumpa så hon var glad över gästen.



Vi pysslade och spelade spel. "Nya lexikon" (som väl inte är så nytt längre eftersom det är från min barndom). Storstumpa, 8 år, var väldigt nöjd och inte så lite generad när hon formade ordet: BH.



Vi gav Besten uppmärksamhet





Vi läste i boken Storstumpa skrivit




Och nu är det dags för "På Spåret". Mr H och jag bildar lag och tävlar mot dem i TV. Mer party än så blir det inte ikväll för att fira jullovet ....

Ps. Förra veckan var de bra kassa. Vi vann stort. Ikväll blir det nog bättre. Fredrik Lindström och Johan Wester är ju himla bra.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Nu har jag också jullov. Så härligt!

Postat av: Helena och Justus

Vad ljuvligt med jullov! Jag har också påbörjat ett "jullov" som kommer att bli nio dagar långt. De fyra första kvällarna kommer jag nog att somna med en roller i handen, för här pågår ommålning av vardagsrummet :-).

Hoppas att ni får en riktigt härlig och avkopplande jul!

2008-12-19 @ 20:15:11
URL: http://www.dovier.se
Postat av: Julia

ville bara lämna ett litet spår så du vet vilka som läser din blogg:)

2008-12-19 @ 20:24:26
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Mårr

Jag kunde i princip nada idag - fast det gjorde ju inte Lindström heller, trösterikt nog.

2008-12-19 @ 21:33:31
Postat av: KD

Vi gjorde en katastrofomgång. Slog Lindström med pinsamt få poäng. Ändå har jag jobbat i Kroatien, semestrat i Melbourne ...



Vi kan väl komma överens om att frågorna var felformulerade ;-)

2008-12-19 @ 21:37:00
Postat av: Lotta

Brukar inte räkna poäng, men idag var rätt bra. :) Värnamo tog jag nog på åtta poäng. Och Men at Work fixade jag naturligtvis galant, hade bara de tävlande läst min blogg de sista veckorna hade de också gjort det. ;-)

2008-12-19 @ 22:09:01
URL: http://vallterrier.wordpress.com
Postat av: KD

Här brukar Mr H plocka musikpoängen (ja, vi kompletterar verkligen varandra - kan helt olika saker) men just "Men at work" var det jag som satte. Har ingen aning om varifrån det kom - visste inte ens att de är från Australien. Kanske är det din förtjänst, Lotta ? :-)



Värnamo däremot - ett svart hål ...

2008-12-20 @ 04:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback