Någon som är förvånad?

Det är sista veckan på psyk. På måndag börjar neuroplaceringen. Någon som tror vi fått schemat än? Jodå, de har lagt ut ett PRELIMINÄRT schema. Som vi inte kan använda. Vi delas nämligen in i grupper. Gruppindelningen är inte klar, så jag har ändå inte en susning om när jag börjar och slutar på dagarna. Att de säger att vi får räkna med långa dagar mellan 08.00 - 16.30 räcker inte.  Jag behöver veta vilka dagar som är kortare så jag kan planera in jobb. Jag äter inte, sover inte, lever inte genom min utbildning. Det ska vara en del av mitt liv men som det är nu blir jag en slav under utbildningen.

Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad frustrerande! Jag tycker att det är oförskämt och nonchanlant att behandla människor så. Även studenter är människor men den upplysning verkar ju saknas...



Håll ut! Snart är det jul och då kan då äta pepparkakor och drömma dig bort över en Zeunerts Julmust. Den godast musten that is - försök hitta en flarra - du kommer att glömma schemaeländet i ett huj!



kram

2008-12-03 @ 10:01:44
Postat av: Sara

Åh vad frustrerande! Jag tycker att det är oförskämt och nonchanlant att behandla människor så. Även studenter är människor men den upplysning verkar ju saknas...



Håll ut! Snart är det jul och då kan då äta pepparkakor och drömma dig bort över en Zeunerts Julmust. Den godast musten that is - försök hitta en flarra - du kommer att glömma schemaeländet i ett huj!



kram

2008-12-03 @ 12:36:04
Postat av: Marie

Man håller stilen, hör jag

Postat av: KD

Jojo, här kör man konservativt ... ingen risk att man ändrar sig.



...och Zeunerts ska bli.

2008-12-03 @ 22:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback