Äntligen fredag!

Äntligen fredag. Paaaaaaaaaaaarty!!!!! Ja, fast på mitt lilla vis, då´rå. Jag ska sova, sova säng, säng, säng. Ta promenader med Besten. Scrap-booka lite. Kanske möjligen eventuellt ta en tur med dammsugaren. Och i övrigt vara så asocial som det bara går.  Mr H for till Lulä i morse och med honom annortstädes öppnar sig oanade möjligheter att slippa träffa en enda människa på hela helgen. Eremitlivet känns extremt tilltalande den här veckändan. Veckan har känts evighetslång och tagit på krafterna. Förkylningen härjar fortfarande. Jäpp, eremit får det bli.

Men, först en tur till Svägerskan och brorsbarnen. Med brodern i Paris (igen) och Mr H i Lulä bjöd jag hem mig och Besten till tjejerna på fredagstacomys.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det tog mig pinsamt lång tid att tyda "fredagstacomys" rätt :D

Postat av: Lotta

Låter som en skön helg! Det där med att vara eremit behövs ibland. Ha det så eremitigt då, förutom fredagstacomyset. ;-)

2008-02-29 @ 19:48:36
URL: http://vallterrier.wordpress.com
Postat av: Kandidat Dropp

Hrm, ja fredagstacomys får väl sägas tillhöra kandidatversionen av svenska, Kristin ...

2008-02-29 @ 20:45:12
Postat av: Kandidat Dropp

Tack, önskar dig detsamma Lotta. Eller önskar dig istället en oeremitig helg. Välj den tillönskning som passar dig bäst.
:-)

2008-02-29 @ 20:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback