... ja se det snöar, det var ju roligt, hurra ...

Äntligen lite snö. De senaste dagarnas blöta väder har gjort mig galen. Lilla prinsessan alias Besten alias taxfröken vägrar nämligen blöta ner sina tassar. Det har krävts mycket lock och pock för att få med henne ut. Och då oftast inte längre än till första trädet utanför porten för en minikisspaus. Hör hon att regnet smattrar mot rutan eller är det för mörkt ute springer hon och gömmer sig under sängen när jag drar på mig hundkläderna (mina kläder som jag bara har när Besten och jag är på promenad) och viftar med kopplet. I vanliga fall är det signalen för att lilla fröken ska sätta sig vid dörren, med nosen tryckt mot den.

Ja, henne lurar man inte!

Kommentarer
Postat av: Lilla Mysan

Jag önskar att Tant Brun vore lika smart som Prinsessan Tax - inte blöta ner sina tassar låter som en utmärkt hundegenskap i mina öron! :-)
PS. En major smolk i bägaren är att polisen är pälsdjursallergiker. WTF, liksom! Du som är doktor, vaccinera honom omedelbums! ;-) DS
PS igen. Du ska få svar på mailet inom en snar framtid. När jag velat klart. Lammet låter ju superpt! Fast det gör ju entrecoten också! Ska du ha förrätt? DS igen

Postat av: Kandidat Dropp

Äsch, det finns fler poliser ;-)

Ju mer mat desto bättre?
Äsch, seriöst: Jag har inte tittat så noga men ev förrätt och lättare middag. Efterrätter undviker jag ju.

2008-02-04 @ 06:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback