Less

Nu är jag jävulskt less på det här. Har en nedre luftvägsinfektion igen. Håller på att hosta lungorna ur kroppen. Jag vill vara frisk. NU! Knappt jag orkar hasa mig till skolan och hem igen de här dagarna. Turligt nog har Mr H varit hemma den här veckan. Han har promenerat Besten och haft middagen klar när jag kommit hem. Själv har jag ätit och sedan lagt mig och trynat tills klockan ringt alldeles för tidigt.

Jag vet. Jag gnäller. Men att vara konstant sjuk, även om det definitivt inte är livshotande och inte ens allvarligt, tar på krafterna.

Kommentarer
Postat av: Mårr

Men fan vad jobbigt för dig! Krya på!

Postat av: Lotta

Man får gnälla, även om det alltid finns andra som har det värre. ;-) Krya på dig!

2008-02-22 @ 07:39:50
URL: http://vallterrier.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback