Lutheri Luthera

Sedan sommarlovet började har jag haft Luther i hasorna. Med solen på min sida har jag hela tiden lyckats ligga steget före. Men igår svek solen mig. Luther kom ikapp. Dagen ägnades åt att tvätta precis alla textilier i lägenheten (kuddar, täcken, överkast, filtar, ja till och med gardinerna åkte ner), putsa fönster och göra allt annat som hör en storstädning till. Ännu har jag jag dock inte gett mig på garderober och lådor men på ytan ser det i alla fall putsat ut.

Inte heller idag tycks solen vara på min sida. Får väl ta tag i de där garderoberna och lådorna? Kanske ta ett pass på Friskis och Svettis? Morgonmotionen blev lite av ett fiasko. Efter trettio minuter började det regna och då vände Lilla Besten och gick hem. Bara för matte att följa efter.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Mysnos! Eller – bestnos?

Postat av: KD

Både och :-)

2008-06-11 @ 14:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback