Ortopedi på min ära!

Så har ännu en påsklovsdag tillbringats på ortopeden. Inte akuten den här gången utan olika mottagningar. Rygg på förmiddagen och trauma på eftermiddagen. Och det har varit så roligt. Efter svackan på kirurgen är jag enormt glad att åter igen träffa trevliga doktorer och lära mig massor. Nästan så att själen jublar lite inne i mig. Så kul var det. Och inte var jag ensam kandidat heller. Visade sig att några andra stackare också hade lite att ta igen så istället för lugn och ro över lunchen i kandisrummet på KTC hade jag trevligt sällskap. Inte fy skam!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaha ... det är smygplugg du ägnar påsklovet åt?!

Postat av: Kandidat Dropp

Ha, om det vore så väl! Då hade jag ju legat steget före. Som det är nu ligger jag ohjälpligt efter. Tar igen dagar i förväg. Vet att jag kommer att vara borta några dagar, så ....

2008-03-26 @ 08:12:40
Postat av: ami

Vad bra att jag hade rätt! ;-)

2008-03-26 @ 11:34:20
Postat av: Kandidat Dropp

Javisst var det!

2008-03-26 @ 13:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback