Intensivt, jo tjena ...

Tanken var ju att intensivplugga i tre dagar. Tyvärr är det inte tanken som räknas. Tillbringade gårdagen i broderns trädgård. Inte lätt att plugga med en Lillstumpa som var hemma från dagis och behövde fasters uppmärksamhet och en Liten Best som behövde mattes kärlek. Lilla Besten parkerade sig över block och böcker för att vara nära.



Väl hemkommen och med middag i magen somnade jag och sov i två timmar. Gick ut med Lilla Besten och sedan sov jag igen. Hela natten. Undrar om det är så att i ett parförhållande så fördelas sömnen jämnt? Hos oss sover Mr H nästan aldrig och jag för jämnan. Men tar man någon form av snitt så sover vi nog normalt antal timmar.

Dagen idag har varit lika ineffektiv. Sov tre timmar på eftermiddagen. Gick bara inte att hålla sig vaken. Nu går jag snart till doktorn igen. Tror inte längre på att alla värden är bra. Den här tröttheten är sjuklig.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Intressant teori... det där om att sömnsnittet är normalt i ett parförhållande. Kanske något att forska på, och doktorera i? ;-)



Postat av: Kandidat Dropp

Kan det ligga något i det? Hur är det hemma hos er?

Troligen ingen teori man får Nobelpris för ...

2008-05-28 @ 20:23:35
Postat av: Lilla Mysan

Ibland behöver man inte bara plugga intensivt, utan även sova och vila intensivt...

2008-05-29 @ 17:37:54
URL: http://lillamysan.diaryland.coml
Postat av: Kandidat Dropp

Synd bara att man ibland behöver göra allt samtidigt ... då måste någonting stå tillbaka

2008-05-29 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback