Sjunde

Morgonen startades för sjunde gången med en joggingtur. Jag vill fortfarande ha det där pillret "Endorfiner - 1 tablett sju minuter före träning". Ärligt talat, det är ju pisstrist att jogga. Idag ledsnade jag på det hela och pressade lite mer än jag brukar. Kondisen finns där definitivt. Kan säkerligen springa betydligt längre än jag gör. Men, så är det det där med knät. Vågar inte. Vill inte ha knä som en medicinboll igen. Håller mig alltså till mitt långsamma schema, helt ovetenskapligt ihopsnickrat av denna kandidat för att stärka knät.

Nåja, snart är terminen slut, jag kommer att vara hemma massor och kan med gott samvete lämna Lilla Besten hemma medan jag drar till Friskis och Svettis. Då ska det väl bli ordning på träningen igen och löpträningen får nog bli något mer sällan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback