Tvärvändning igen ...

I ungefär 82 minuter tyckte jag att det kändes bra. Sedan ringde en kursare och frågade var jag var. De tänkte köra seminarium nu. Det obligatoriska seminariet hade plötsligt flyttats fram från klockan två till klockan ett. Informationen hade tydligen gått ut på seminariet i går ... efter att halva gruppen redan gått. Jag blev pruttarg. Ibland är det som att man inte alls dagligen, år efter år bedriver undervisning av kandidater på det stora sjukhuset utan som om man gör det för första gången. Det hade varit enkelt att i går eftermiddag skicka ett mail till hela gruppen. Men tydligen så gör det ingenting att jag missade seminariet. Varför i hela fridens namn är det då obligatoriskt?

Kommentarer
Postat av: sara

Usch vad irriterad man blir på sån't där! Man gör sitt bästa och så är det andra - de som sitter på makten - som kalvar till det. Och visst, det borde vara busenkelt att skicka ett mejl. Får du något liknande seminarium senare eller var det bara "låtsasobligatoriskt"?

Hoppas du får en bra dag och att ilskan lägger sig lite.
kram
sara

2008-05-07 @ 10:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback