Vila sig i form

Inte heller idag kom motivationen. Strategin att vila sig i form till tentan håller i sig. Förmiddagen ägnade jag åt att shoppa mig lycklig. Det var nödvändigt. Slängde alla mina sommarkläder i Malaysia efter Mr H:s kommentar om att de var lite omoderna, vilket han iofs hade rätt i. Flera av plaggen vet jag att jag hade redan på Lundatiden. Från Lund flyttade jag 1996. Hrm! Mest förvånande är väl att jag fortfarande kom i dem.

Efter lunch kom Ami. Vi tog oss en härlig promenad på över två timmar i underbara Hågadalen-Nåsten. Skönt att få prata prat och gå där i solskenet och lummigheten. Blev samma sväng jag tog häromdagen. Nu på lite längre tid. Besten tyckte det var segt i värmen. Hennes vattenstopp tog tid. Att jag pratade för mycket och inte orkade gå fort samtidigt har absolut ingenting med saken att göra. Nu ligger Besten utslagen i korgen. Vi hann ju ta en morgonpromenad på en timma innan Ami ringde.

Nu ska jag se om det går att släpa ut Besten på en kort kvällskissning. Ärligt talat orkar inte mattes ben heller så mycket mer idag.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag tror kommentaren i min blogg var från dig. Tack för tumhållandet, jag ska hålla mina för dig också! Snart, snart blir det vila föra våra hjärnor!

Postat av: KD

Jupp, det var den. Jag har börjat hålla.

2008-05-30 @ 05:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback