Lov

Jag har tagit ut "administrativ tid" den här veckan. Fyller i viktiga papper, träffar vänner, plockar upp spillrorna av mig själv (det är egentligen mycket lite av livet som kommer på bloggen - och så ska det förbli) och promenerar Besten. Och ska jag vara ärlig sover jag en hel del. Tränar lite grann. Lov är någonting okänt på läkarprogrammet under terminen, men jag behöver det.  Under klinisk tjänstgöring går det inte att vara frånvarande, men den här veckan är föreläsningsvecka. Snälla kursare A förser mig med kompendier från de föreläsningar hon går på. Ska jag ha något lov måste det helt enkelt bli den här veckan. Sedan är det bara att bita ihop, köra ner huvudet och dra på fram till jul.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som ett smart drag. Skulle också behöva lite "administrativ tid". Eller lov. Men jag får vackert bita ihop till jul, innan dess lär det inte bli nå't.

Postat av: Helena

Jag vill också ha "administrativ vecka"! I så fall skulle jag administrera mig och Justus till skogen varenda dag, och så skulle jag ha sovmorgon hela tiden och så skulle jag lalla runt i affärer på stan helt ohejdat. Jag säger bara en sak: jul. Fast då är det risk att jag kommer att så med en vitfärgsroller i handen mest hela tiden...

2008-11-11 @ 15:35:52
URL: http://vitbalansen.blogspot.com
Postat av: Marie

Bra tänkt, man ska vara snäll mot sig och det är bra at du har vett att vara det.

2008-11-11 @ 18:02:49
URL: http://www.minplats.blogspot.com
Postat av: KD

Helena, tanken var att det skulle bli mycket skog den här veckan. Men nu är det fuktigt i mark och luft och Lilla Besten är inte mycket för att gå ute som det är nu.

2008-11-12 @ 11:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback