Pinsamt

De senaste tre veckorna har träningskompisarna svikit. Kandidatens dåliga karaktär har gjort att motionen mest bestått av promenader med Lilla Besten. Med fukt i luften och fukt på marken har lilla taxprinsessan (på ärten) hyst en ganska så avog inställning till promenader och gett upp långt innan matte tyckt att vi varit klara.

Nu har jag i alla fall gjort bot och bättring på träningsfronten och varit på Friskis och Svettis två dagar i rad. Igår spinning. Visserligen motvilligt eftersom jag försökte avboka passet men var ungefär en minut för sen för att få göra det, och visserligen baspass, men jag var där och utan "Wooohooo!" (internt skämt till trogna läsare).

Styrkebas idag och det är bara att konstatera att Mr H har rätt. Denna Kandidat behöver en hörapparat. Avslappning efter passet. Kandidaten slappade och slappade och tänkte att det var en evinnerligt lång avslappning. När hon tittade upp låg hon ensam i salen med musiken på. Hrm! Pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Lotta

asg Tror inte alls att du hör dåligt utan bara att du är VÄLDIGT duktig på att slappna av. ;-)

Postat av: Lilla Mysan

Va?! Inget "whohoo"?! Vad är det då för mening med spinning? ;-)

2008-11-13 @ 13:25:39
Postat av: Lilla Mysan

Va?! Inget "whohoo"?! Vad är det då för mening med spinning?! ;-)

2008-11-13 @ 15:43:19
Postat av: Lilla Mysan

Jaja, det är ju bra att upprepa sig, så man inte behöver vara orolig att budkapet inte går fram...:)

2008-11-13 @ 18:06:36
Postat av: KD

Jag fattade inte. Kan du ta det en gång till?

;-)

2008-11-13 @ 20:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback