Trött-Skrutta

Lilla Besten är trött, något så alldeles. Hon har varit hos veterinären och fått tandstenen borttagen. Vi hämtade en alldeles lealös liten Skrutta hos veterinären. Både Mr H och jag pysslar med henne så hon ska ha det bra.

Två timmar senare:
Jo, hon har verkligen varit trött. Hon kom inte till bordet när vi satte oss för att äta. Hon kom inte till toaletten när jag gick dit. Tydliga tecken på att hon är dundertrött.

Nu vill matte krypa ner i sängen, det har varit en vidrig dag på många sätt, men Besten måste ut och kissa först. Vi provade att ställa Besten upp. Hon bara sjönk ihop, med alla fyra tassar spretande åt var sitt håll. Vansinnigt söt, men inte alls redo att gå ut och kissa.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ojojoj, men nu får hon fräsch pepsodentandedräkt :)

Postat av: Anonym

En trött hund är en söt hund. Även om det är en artificiell trötthet. ;-)

2008-11-27 @ 18:47:13
URL: http://vallterrier.wordpress.com
Postat av: Lotta

Ajdå, låter inte bra. Ring veterinären är mitt tips.



(Den här kommentaren skulle egentligen varit på ovanstående inlägg, men där fick jag inte upp något kommentarsfält.)

2008-11-28 @ 07:15:00
URL: http://vallterrier.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback