Promenadsällskap

Någon som undrar hur man ordnar promenadsällskap en söndageftermiddag? Bara att bjuda hem släkten på brunch och sedan tvinga ut dem i höstsolen. Inte kan de vägra när de fått en massa mat. :-)
In alles var vi tio personer som brunchade här på allt som brukar vara på ett frukostbord plus mitt gamla favoritbröd
Lillsvedslimpa, mitt nya favoritbröd Tösabitsbröd, piroger, laxrullar och smördegsrullar. Som avslutning tryfflar eller morotskaka. Massor av kalorier som gav energi till en långpromenad. Och släktingarna var faktiskt förvarnade så promenadskorna och oömma kläderna var på.

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj så trivsamt! Önskar jag hade lite släkt att släpa hem, faktiskt.

Postat av: Lotta

DET var ju ett smart sätt att skaffa sällskap på promenaden. :)

2008-10-13 @ 07:49:30
URL: http://vallterrier.wordpress.com
Postat av: Helena och Justus

Jösses, mekade du ihop allt det där på söndagen? Jag är impregnerad! Att göra något bufféliknande vore en tvättäkta mardröm för mig som inte är ett skvatt intresserad av matlagning :-/.

2008-10-14 @ 22:01:57
URL: http://vitbalansen.blogspot.com
Postat av: KD

Äh, det var rätt mycket som kunde förberedas dagen innan och brunch äter man inte direkt i svinottan. Dessutom satte jag Mr H på städningen ;-)

2008-10-14 @ 23:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback