Lata dagar

Jag njuter av det härliga vädret. Försöker ladda solstrålar och energi. Går långa promenader med vännerna och Besten. Framförallt försöker Mr H och jag ladda gemensam tid så att vi orkar med kommande två månader när vi kommer att gå om varandra i lägenheten och ha för lite tid för varandra, för oss själva och för Besten. Gårdagen tillbringades i Stockholm. Tog bilen till Djurgården och njöt av solen i ett par  timmar. Flanerade och tittade på folk, hade pick-nick på en bänk. Varmt och soligt var det. Besten tyckte vattnet och de vitkindade gässen var spännande, men andra hundar börjar hon lära sig att strunta i. Mr H hade kameran med. Som vanligt är han inte nöjd med bilderna, jag tycker de är fantastiska.

















Den här bilden mailades genast när vi kom hem till Mr H:s kompisar hemma som skulle ägna påsken åt skoteråkning.


Kommentarer
Postat av: Helena och Juvelen

Underbara bilder! Hälsa Mr H att han visst ska vara mer än nöjd med dem :-). Särskilt bilden med den flygande gåsen, tycker jag. Det är ju inte precis enkelt att få så bra skärpa på en flygande fågelkropp. Jag har prövat jag vet inte hur många gånger utan att lyckas.



En riktigt härlig fortsättning på påsken önskar Justus och jag till er alla tre!

Postat av: Anonym

Mmmm... Djurgården på våren...Härliga bilder!

2009-04-12 @ 21:25:21
Postat av: Lotta

Och anonym ovan var jag! (Nu försvann det igen?!)

2009-04-12 @ 21:26:06
URL: http://www.bruksterrier.se
Postat av: Skylla

Åh vilka härliga bilder!

Glad fortsättning på påsken :)

2009-04-12 @ 21:57:38
URL: http://www.hypodea.com
Postat av: KD

Detsamma!

2009-04-13 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback