Rensa badrumsskåpet, tjejer!

Suveräna föreläsare idag. Vi har skrattat oss igenom dagen. Höjdpunkten var eksemföreläsningen. Hur kul kan det vara tänker ni. Med den föreläsaren - hur kul som helst. För första gången i mitt liv kommer jag ut från föreläsningen och känner att jag kan det här nu, utan att repetera alltför många gånger. Det mesta vi hör och ser på föreläsningarna är sjukt, sjukt, sjukt. På min begäran fick vi en minut förhållningsorder om skötsel av normal, frisk hud. Åt den gör man inte mycket. För att få anledning att klabba på en massa smörja ska huden vara riktigt torr - inte bara kännas så. Att smörja och smörja leder bara till rosacea och andra tråkigheter. Så nu vet ni det. Eftersom ni nu stryker ansiktskrämen från dyra företaget på inköpslistan har jag besparat er en massa pengar. Känner ni er tacksamma ska ni gärna få mitt kontonummer att sätta in ett litet bidrag på :-)

Kommentarer
Postat av: Mårr

Haha - jag har också lyssnat på honom, ändå kom det idag ett paket på posten á 900 spänn med sviiindyra ansiktscrémer.

(Fast det där med att smörja händerna i tid och otid har jag aldrig förstått, jag blir bara torrare om jag gör det.)



Visst är han LJUVLIG, skalleper? (För det kan nästan bara vara en och densamme)

2009-04-17 @ 21:21:21
Postat av: KD

Alldeles ljuvlig är han, Skalleper.

2009-04-18 @ 05:47:45
Postat av: KD

Du skulle ha skickat de där 900 till mig istället :-)

2009-04-18 @ 06:21:31
Postat av: Mårr

Förresten - kan du kolla upp om han fortfarande hävdar att det enda som möjligen kan bita på rynkor (bortsett från botox) är A-vitaminsyra? :)

2009-04-18 @ 08:57:39
Postat av: Mårr

(CSN hävdar också att de borde få mina pengar, snarare än att jag lägger dem på good-for-nothingcrémer. Jag skyller på att jag är korkad och fortsätter tycka det är trevligt med lyxiga burkar ;))

2009-04-18 @ 08:59:07
Postat av: Lotta

Å ja skrev nå't här igår som uppenbarligen försvann? Nu får du snart byta till någon annan bloggleverantör.

Postat av: KD

Alltså, jag fattar inte det där, Lotta. Jag har ju nästan aldrig problem själv. Orkar inte byta nu - men jag ska fundera på det hela - det ska jag.

2009-04-20 @ 15:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback