Halva halva

Det känns lite ensamt just nu. Från och med den här terminen delas klassen upp i två kurshalvor. Vi som läser öron- och ögon delas dessutom i två grupper till. På ögon har man eget schema. Någon gång ibland stöter man ihop med en eller två kursare. Mitt schema är toppen. Den här veckan har jag fått tre lediga dagar. Bland annat idag. Det är bara det att det känns lite ensamt. Inte för att jag "hängt" särskilt mycket med klassen, men ändå ... jag har kunnat inbilla mig att jag hör till ... om än i utkanten. Just nu vet jag inte ens vilka som går i min klass längre ... det kommer så mycket nytt folk och folk faller ifrån (dock inte i lika hög utsträckning).


Kommentarer
Postat av: Skylla

Ledig dag?!? Du skämtar?! Jag kan inte påminna mig om att jag hade en enda under hela utbildningen. Sa hon surt medan hon antog en giftgrön ton av avund. Förresten är det förunderligt, och sorgligt, hur den förhatliga utbildningen kan få mig att gå igång på ingenting, gång på gång :(

Postat av: Mårr

Javisst blev det konstigt i och med T10!? Jag glömde bort en massa folk i klassen och blev jätteförvånad ibland på fredagar när jag plötsligt fick syn på dem och mindes!:)

(Jag var ju ständigt utlokaliserad dessutom och såg knappt dem i min egen halva)

2009-02-23 @ 21:10:36
Postat av: Mårr

...och nej, några lediga dagar minns inte jag heller. Skumt.

2009-02-23 @ 21:11:15
Postat av: KD

@Skylla: Kul att höra från dig! Jo, den har den effekten på mig med alltsomoftast. Tror att vi varit på rätt plats men fel tid ... borde varit för ca 20 år sedan.



@Mårr: Konstigt är rätta ordet

2009-02-24 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback