Kärt barn har många namn

Lilla Besten kallas en massa olika saker. Sitt dopnamn. Namnet hon lystrar till, även om vi oftast benämner henne (Lilla) Besten. Andra namn som kommer i fråga är: gnisslande dörren, njutningshunden, sälen, taxfröken, prinsessan på ärten, taxflickan, gnorkhunden och några till. Just nu är det mest Boppa-Lisa. Skendräktighet på gång och hennes onämnbara har tagit oanade proportioner, och då blir det just Boppa-Lisa.

Inte så tydligt på just den här bilden.


Jo, det är min säng och min kudde hon utan att skämmas slagit sig ner på.
 Fast här tycker jag nästan det ser ut som om hon skäms:

Kommentarer
Postat av: Marie

SKÄMS? Jag tycker hon ser ut att säga: "J´accuse!!!" (med reservation för stavning, Zola roterar i sin grav)

:)

(Oklart vad hon anklagar er för, dock. Ärta i kudden?)

2009-02-16 @ 07:19:15
Postat av: Lotta

Rent upplysningsvis; en tax kan inte skämmas. Däremot är de jäkligt bra skådespelare. ;-) Oscarsgalan nästa?

Postat av: KD

Jag vet vad hon anklagar oss för. Att jag snart kommer lyfta bort henne från MIN säng.



Och visst kan hon skämmas. Stoppade henne precis som hon skulle döda posten som kom genom inkastet. Hon dröp av under sängen med öronen nerfällda.

2009-02-16 @ 18:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback